Hvordan bestiller jeg?

Nem og sikker shopping

1. Hvordan skal jeg placere en ordre?

Du kan bestille dine ønskede varer online, over telefonen eller ved at sende en e-mail:

  • Shop online i vores webshop. Vælg din ønskede produkter under hovedkategori "SHOP & PRISER", derefter gå til "Indkøbskurv" for at fortsætte og fuldføre dit køb.
  • Ring til vores engelsktalende kundeservice og placer din ordre via telefon: + 46-8-522 100 50
  • Send os din bestilling via e-mail til: info@trionic.se. Vedlæg din leveringsadresse, dit telefonnummer, din foretrukne betalingsmetode og hvad du gerne vil bestille.

2. Hvis jeg har spørgsmål, hvordan får jeg hjælp?

Engelsk-talende kundeservice: + 46-8-522 100 50 (8) 522 100 50

Eller send os dit spørgsmål og henvendelse via e-mail til: info@trionic.se

3 Hvor meget er forsendelse?

Alle Veloped- og Walker modeller, og alle ordrer over 200 €, omfatter gratis forsendelse inden for EU.

For ordrer< 200 € er fragtprisen vist inden du godkender din ordre.

4 Hvordan kan jeg betale?

Kunderne kan vælge mellem følgende betalingsmetoder:

  • Kort betaling Visa / Mastercard
  • Svea Ekonomi - Faktura
  • PayPal
  • Manuel betaling / bankoverførsel

5 Hvordan bliver min er Veloped / Walker afsendt?

Din Veloped/Walker bliver afsendt via UPS-tjenesten.

Den gratis levering af din Veloped/Walker omfatter hjemmelevering. Når din Veloped / Walker er blevet afsendt modtager du en forsendelsesmeddelelse fra UPS via e-mail, så du kan spore leveringen.

Leveringen tager normalt 3-4 arbejdsdage, alt afhængig af din leveringsadresse.

6 Hvad sker der, hvis ikke jeg er tilfreds med Veloped eller Walker?

Dit køb af en Veloped/Walker omfatter en 14-dages returret, forudsat at du bor i et land indenfor den Europæiske Union.

Hvis du ikke er tilfreds med Veloped eller Walker, bedes du kontakte os inden 14 dage efter det blev afsendt for at returnere den.

Omkostningerne ved at returnere Veloped / Rollator vil blive betalt af Trionic Sverige AB, forudsat at varen returneres i samme tilstand som den blev leveret, dvs. ny, og i sin originale emballage. Veloped/Walker bliver hentet fra din hjemmeadresse af UPS.

For lande udenfor EU ikke kan vi tilbyde dig nogen returordning, medmindre den leverede Veloped/Walker er defekt, eller hvis du ikke har modtaget den korrekte model, som du har bestilt.

Vi er afhængige af cookies til at levere vores tjenester. Ved at bruge vores tjenester accepterer du vores brug af cookies.