Retur- og tilbagebetalings politik (DK)
Tak, fordi du handlede hos Trionic.
Hvis du af en eller anden grund ikke er helt tilfreds med et køb, inviterer vi dig til at gennemgå vores politik for refusion og returnering.< /p>
Følgende vilkår gælder for alle produkter, du har købt hos os.
Betingelser for returnering
For at varerne er berettiget til returnering, skal du sørge for, at:
- Varerne er købt inden for de sidste 14 dage
- Varerne er i den originale emballage
- Varerne blev ikke brugt eller beskadiget. Du kan selvfølgelig nøje undersøge dit køb, som for en Veloped eller Walker inkluderer en enkelt kort udendørs gåtur, i tørt vejr, der ikke overstiger 500 meter.
- Du har kvitteringen eller købsbeviset
Vi forbeholder os retten til at nægte returnering af varer, der ikke opfylder ovenstående returneringsbetingelser, efter eget skøn.
Dine ordrefortrydelsesrettigheder
Du er berettiget til at annullere din ordre inden for 14 dage uden at give nogen grund til at gøre det.
Frigsten for annullering af en ordre er 14 dage fra den dato, hvor du modtog varerne, eller hvor en tredjepart, du har udpeget, som ikke er transportør, tager det leverede produkt i besiddelse.
For at udøve din fortrydelsesret skal du informere os om din beslutning ved hjælp af en klar erklæring. Du kan informere os om din beslutning ved at:
-
Via e-mail: support@trionic.com
-
Ved at besøge vores Returformular på vores hjemmeside.
Vi refunderer dig senest 14 dage fra den dag, hvor vi modtager de returnerede varer. Vi vil bruge det samme betalingsmiddel, som du brugte til ordren, og du vil ikke pådrage dig gebyrer for en sådan tilbagebetaling.
Returnering af varer
Du skal sende varerne til følgende adresse:
Trionic Sweden AB
Märstagatan 8
753 23 Uppsala
Sverige
Vi kan ikke holdes ansvarlige for varer, der er beskadiget eller bortkommet ved returforsendelse. Derfor anbefaler vi en forsikret og sporbar posttjeneste. Vi er ikke i stand til at udstede en refusion uden faktisk modtagelse af varerne eller bevis for modtaget returlevering.
Omkostninger ved returnering
Hvis du ikke er tilfreds med den leverede Veloped eller Walker, er du garanteret ret til at returnere den inden for 14 dage efter leveringen uden at skulle forklare årsagen til returneringen.
Omkostningerne ved returforsendelsen af Veloped/Walkeren afholdes af Trionic Sverige AB. Den omkostningsfrie produktreturpolitik gælder for alle lande, der tilhører EU.
Du er også sikret 14 dages returret for mindre bestillinger af tilbehør, reservedele osv., men du er da ansvarlig for omkostningerne ved returforsendelsen.
Konsekvenser af et utilstrækkeligt produktretur
Hvis du ikke er i stand til, helt eller delvist, at returnere varerne som modtaget eller kun kan returnere varerne i forringet stand, er du forpligtet til at yde kompensation for værditabet.
Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes
Hvis du modtager en refusion, vil forsendelsesomkostningerne blive trukket fra din refusion. For små ordrer under 200 EUR, kan kunder være ansvarlige for at betale forsendelsesomkostninger for returnering af en vare efter sælgers skøn. Forsendelses- og håndteringsomkostninger refunderes ikke.
Kontakt os
Hvis du har spørgsmål om vores retur- og refusionspolitik, bedes du kontakte os.
Fortolkning og definitioner
De ord, hvor det første bogstav er stort, har betydninger defineret under følgende betingelser. De følgende definitioner skal have samme betydning, uanset om de optræder i ental eller flertal.
Definitioner
Med henblik på denne retur- og refusionspolitik:
Selskab
Gods
Ordre
Service
Website
Dig
Seneste opdatering: 9 jan. 2025
Vores cookiepolitik kan ændre sig i fremtiden.