Købsvilkår & betingelser

Disse køb, vilkår og betingelser gælder når du som forbruger (herefter benævnt "du") bestiller varer fra Trionic Sverige AB (Organisation Nummer 556698-1527) på Trionic's hjemmeside. Ved at købe fra os, accepterer du disse vilkår og betingelser. For at fuldføre en ordre på Trionic hjemmeside, skal du være mindst 18 år. Trionic fastholder retten til at ændre de købende vilkår og betingelser efter behov, uden at underrette dig på forhånd. Versionen af de vilkår og betingelser som gælder for din ordre er den der er tilgængelig på hjemmesiden, på tidspunktet af din bestilling. Disse vilkår og betingelser blev senest opdateret den 20 juli 2016.

Priser

Alle priser inkluderer moms. Forsendelsesomkostninger føjes til alle priser. Alle ordrer til en værdi over 200,00 EUR omfatter gratis forsendelse inden for den Europæiske Union. For leverancer til lande uden for EU, er momsen fratrukket automatisk før du bekræfte din ordre.

Bestilling

Du kan bestille på nettet i vores webshop, via telefon +46-8-522 100 50 eller via e-mail til info@trionic.se.

Returnere

Alle ordrer kan returneres inden for 14 dage efter købet. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere det indenfor 14 dage efter levering uden at give nogen forklaring.
Returnerede varer skal sendes til:
Trionic Sverige AB, Märstagatan 8,SE-75323 Uppsala, Sverige, E-mail: info@trionic.se - Telefon +46-8-522 100 50.

For en ordre som overstiger en værdi på 200,00 € vil Trionic Sverige AB betale portoen for returvaren, forudsat at varen er returneret i oprindelig tilstand samt er opbevaret i den originale emballage. For en ordre til en værdi mindre end 200,00 € er køber/kunden ansvarlig for returportoens omkostninger.

Betaling

Kunderne kan vælge mellem følgende betalingsmetoder:

Kreditkort

Kreditkort transaktioner skal ske i overensstemmelse med reglerne for online betaling som er etableret i Sverige og EU. Vi bruger STRIPE PCI-DSS certificeret kort betaling metoden. Vi accepterer følgende kort: Visa, MasterCard, Maestro, og VisaElectron. Pengene bliver reserveret på din konto, når ordren er modtaget. Alle transaktioner sendes via SSL (Secure Sockets Layer), som er yderst sikker og krypteret. Ingen kreditkort numre er gemt. Vi bruger den nyeste indenfor sikkerhedsteknik, når det kommer til online kreditkortbetaling. 3D-Secure en standard designet af Visa og MasterCard for at skabe en sikker måde at kontrollere online forbrugere.

Direkte betaling via din netbank

Betal direkte fra din netbank. Trustly vil oprette en sikker forbindelse til din netbank hvor du kan betale hurtigt og sikkert uden at forlade denne hjemmeside. Denne betalingsmetode er gratis og du behøver ikke at registrere. Dog skal du bruge dine netbank login-oplysninger for at betale med Trustly. For mere information, gå til www.trustly.com

Forudbetaling

Før varerne afsendes vil du modtage en faktura. Når vi modtager din betaling, vil vi afsende din ordre.

PayPal

Betal hurtigt og sikkert ved hjælp af PayPal Du kan vælge at finansiere din betaling fra din PayPal saldo eller via et kontokort eller kreditkort knyttet til din PayPal konto. For mere information, gå til www.paypal.se Afhentning i butikken Hvis du vælger at afhente dine varer i butikken, vil betalingen ske på stedet når vi giver dig dine købte varer.

Levering

Vi sender vores varer med Svenske Post eller UPS. Leverancer kommer normalt indenfor tre (3) arbejdsdage, regnet fra ordre eller købsdato. Alle vores pakker er forsikret under forsendelse. Sørg for at undersøge pakken direkte ved modtagelse for eventuelle skader under transport. Alle transportskader skal fremlægges til transportselskabet indenfor 24 timer. Du vil modtage en bekræftelse af din rapport, som du bør sende til os sammen med den originale emballage og en kopi af din faktura. Venligst kontakt os før du returnerer produktet.

Slutningen af købsaftale

Din kontraktpartner for alle ordrer er Trionic Sverige AB, Märstagatan 8, SE-75323 Uppsala, Sverige. Købekontrakten skal være afsluttet efter Trionic's opfyldelse af nævnte kontrakt, som sker ved levering af varerne. Ved bestilling via telefon modtager du verbal information vedrørende modtagelse af din ordre, samt detaljerne i kontrakten. Når du bestiller via internet modtager du elektroniske oplysninger (via e-mail) om modtagelsen af din ordre såvel som detaljerne i kontrakten.

Fortrydelsesret

Ifølge fjernsalgsforordninger, har du som kunde ret til at returnere dit køb indenfor 14 dage efter du have modtaget det, uden at skulle angive årsagen. Dette er forudsat at produktet er i uændret stand, hvilket betyder at det er ubrugt og ikke brudt eller beskadiget. Du må ikke bruge produktet, men kan naturligvis nøje undersøge det. Du kan annullere dit køb mundtligt eller skriftligt (via telefon, brev eller e-mail) eller ved at returnere produktet. Din tidligste ret til at annullere købsaftalen er lige efter kontraktens begyndelsesdato og du har modtaget denne information. Ret til annullere den købende aftale afhænger af varerne eller annulleringen bliver videresendt til tiden. Annullerede eller returnerede produkter kan sendes til Trionic Sverige AB, Märstagatan 8, SE-75323 Uppsala, Sverige, Email adresse: info@trionic.se - Telefon: +46-8-522 100 5.

Ejendomsret

Varerne forbliver ejendom af Trionic Sverige AB indtil fuld betaling er modtaget.

Leverance

Vores ansvar for levering annulleres, hvis vi ikke modtager den korrekte levering eller hvis det ikke leveres til tiden. Vi er ikke ansvarlige for den forkerte tilgængelighed. Hvis varen ikke er tilgængelig for levering, vi vil straks underrette dig.

Garanti:

Trionic Sverige AB tilbyder en garantiperiode på i alt 10 år for alle Veloped og Rollator Denne garanti gælder ikke for dele og komponenter slidte ved normal slitage (for eksempel men ikke begrænset til, dæk, rør, bremser). Vores garanti er gyldig fra datoen for indkøb og kun for den oprindelige køber af produktet. Lak skader er ikke dækket af garantien. Vi fastholder retten til at reparere beskadigede produkter eller til at erstatte dem med en ny model. Garantien dækker ikke direkte skader forårsaget af forkert eller uspecificeret brug, for eksempel men ikke begrænset til, forsømmelse (manglende omsorg og opmærksomhed), transport og overdrevne forandringer i produktet og / eller dens komponenter. Garantirettigheder er begrænset til den førnævnte person og eventuelle transportomkostninger er ikke inkluderet.

Fejl

Trionic Sverige AB forbeholder sig at det kan være eventuel fejl på selskabets hjemmeside. Trionic Sverige AB fastholder retten til at ændre oplysninger, herunder men ikke begrænset til; priser, tekniske specifikationer og produkttilbud uden foregående varsel. Trionic forbeholder sig retten til at stoppe med at sælge produkter,samt til at ændre produkter der tilbydes til salg.

Force Majuere

Hvis en part er forhindrede i at opfylde sine forpligtelser som følge af omstændigheder, som partiet havde ingen kontrol over, som; lyn, arbejdskonflikt, brand, ændrede regeringensnestemmelser, statsindgreb såvel som forkert eller forsinket service fra underleverandører, som følge af omstændigheder erklærede, accepteres den begrundelse for forlængelse samt fritagelse for skader og andre mulige konsekvenser.

Beskyttelse af personlige oplysninger.

Alle personlige oplysninger behandles i overensstemmelse med PUL. Datoen der er nødvendig for at gennemføre en transaktion bliver gemt og indsendt i forbindelse med levering til deltagende selskaber i butikken. Læs mere om vores personlige oplysninger politik.

Uoverenstemmelser og valg af lovgivning.

Svenske love gælder for disse vilkår og betingelser. I tilfælde af en eventuel uoverenstemmelse henviser vi først til den Allmänna Reklamationsret (ARN), og følger altid deres anbefalinger. I tilfælde af eventuelle uoverenstemmelser kan du også gå her: ec.europa.edu/odr

Entreprenører

Trionic Sverige AB, Märstagatan 8,SE-75323 Uppsala, Sverige, moms identifikationsnummer: SE556698152701.
Vi er afhængige af cookies til at levere vores tjenester. Ved at bruge vores tjenester accepterer du vores brug af cookies.