NDIS og Trionic Australia udstyrsforsøg
oktober 2024: Gratis prøveversioner i Byron Bay, Tweed Heads, Gold Coast, Brisbane & Sunshine Coast områder
Ring til David på 1300 70 60 60
E-mail til david@trionic.com.au < /font>
Trionic Australia er en registreret NDIS-udbyder. For information om NDIS, se venligst:
NDIS-hjemmeside - Forstå NDIS - Deltageroplysninger
Trionic-udstyr er tilgængeligt for prøveversion
Trionic-produkter kan afprøves i hele Australien af godkendte hjælpemiddelrådgivere (AT-rådgivere) såsom ergoterapeuter og fysioterapeuter. Prøveperioder er gratis og uforpligtende*.
* BEMÆRK VENLIGST: Gratis prøveversioner leveres efter Trionic Australias eget skøn. Vores produktspecialist vil arbejde sammen med AT-rådgivere og mobility walker-brugere for i fællesskab at vurdere egnetheden af Trionic-udstyr til at opfylde en persons mål og evner.
Placeringer
Victoria: Hvis du er inden for 3-4 timer fra Melbourne, eller hvis vi i øjeblikket besøger din mellemstatslige placering, kan vi besøge dig med eksempler på alle tilgængelige modeller i vores Trionic varebil.
Andre stater: Hvis vi ikke besøger dit område i øjeblikket, kan der stadig arrangeres prøveversioner, hvis vi kan identificere den 'bedste pasform' Trionic-model, der skal sendes til dig til din kundeprøve.
5 nemme trin til at arrangere en prøveperiode
- AT-rådgiver, klient og Trionic arbejder for at identificere den 'bedste pasform ' model med hensyn til:
- Brugerens mål, evner, højde, bygning, særlige behov og
- Trionic modelvalg, størrelse, farve, funktionalitet og tilbehør. - AT Advisor ringer til David hos Trionic for at diskutere & bekræfte, om en 'bedst pasform'-model kan identificeres, så den matcher brugerens mål og evner
- AT Advisor-tjek og rådgiver, hvis:
- Kunden har midler til rådighed nu eller snart, og
- Prøve kan udføres inden for 2 uger efter levering - AT Advisor diskuterer og bekræfter < b>'best fit' model til at sende, kort telefonopkald med Trionic. Ring venligst til David på 1300 50 30 30
- AT Advisor godkender forsendelse til sig selv og oplyser leveringsnavn, fysisk leveringsadresse, e-mailadresse og telefonnummer på levering modtager (AT Advisor eller kontor).
- AT Advisor oplyser navn, adresse og NDIS-nummer (eller anden reference) på bruger/klient til levering, tilbud og momsfaktura formål. (Kunde-/brugeroplysninger bruges kun i vores system til at sende en Trionic-model og sende et tilbud eller en momsfaktura)
Prøveaftale
Trionic-udstyret sendes til prøveversion med følgende aftale:
- Udstyret sendes direkte til AT-rådgiveren, da NDIS og nogle andre finansieringsorganer ikke tillader levering af hjælpeteknologi til deres kunder før finansieringsgodkendelse. Levering tager normalt 5 til 7 dage.
- Der er ingen forpligtelse for AT-rådgiveren eller dennes klient til at købe. Alle fragtomkostninger betales af Trionic Australia, medmindre andet er aftalt. Returnering af udstyr bestilles og betales af Trionic Australia
- Kunde NDIS eller anden finansiering er tilgængelig nu eller snart, med forbehold for prøvetid.
- forsøg kan udføres udendørs på forskelligt terræn og forskellige overflader, f.eks. strand, park, have, gård, veje, grus, jordgræs.
- Udstyret må ikke efterlades hos klienten før til finansieringsgodkendelse og aftale om køb.
- AT-rådgiveren vil
