Hvordan bestiller jeg?

Nem og sikker shopping

1. Hvordan skal jeg placere en ordre?

Du kan bestille dine ønskede varer online, over telefonen eller ved at sende en e-mail:

  • Shop online i vores webshop. Vælg din ønskede produkter under hovedkategori "SHOP & PRISER", derefter gå til "Indkøbskurv" for at fortsætte og fuldføre dit køb.
  • Ring til vores engelsktalende kundeservice og placer din ordre via telefon: + 46-8-522 100 50
  • Send os din bestilling via e-mail til: info@trionic.se. Vedlæg din leveringsadresse, dit telefonnummer, din foretrukne betalingsmetode og hvad du gerne vil bestille.

2. Hvis jeg har spørgsmål, hvordan får jeg hjælp?

Engelsk-talende kundeservice: + 46-8-522 100 50 (8) 522 100 50

Eller send os dit spørgsmål og henvendelse via e-mail til: info@trionic.se

3 Hvor meget er forsendelse?

Alle Veloped- og Walker modeller, og alle ordrer over 200 €, omfatter gratis forsendelse inden for EU.

For ordrer< 200 € er fragtprisen vist inden du godkender din ordre.

4 Hvordan kan jeg betale?

Kunderne kan vælge mellem følgende betalingsmetoder:

  • Kort betaling Visa / Mastercard
  • Svea Ekonomi - Faktura
  • PayPal
  • Manuel betaling / bankoverførsel

5 Hvordan bliver min er Veloped / Walker afsendt?

Din Veloped/Walker bliver afsendt via UPS-tjenesten.

Den gratis levering af din Veloped/Walker omfatter hjemmelevering. Når din Veloped / Walker er blevet afsendt modtager du en forsendelsesmeddelelse fra UPS via e-mail, så du kan spore leveringen.

Leveringen tager normalt 3-4 arbejdsdage, alt afhængig af din leveringsadresse.

6 Hvad sker der, hvis ikke jeg er tilfreds med Veloped eller Walker?

Dit køb af en Veloped/Walker omfatter en 14-dages returret, forudsat at du bor i et land indenfor den Europæiske Union.

Hvis du ikke er tilfreds med Veloped eller Walker, bedes du kontakte os inden 14 dage efter det blev afsendt for at returnere den.

Omkostningerne ved at returnere Veloped / Rollator vil blive betalt af Trionic Sverige AB, forudsat at varen returneres i samme tilstand som den blev leveret, dvs. ny, og i sin originale emballage. Veloped/Walker bliver hentet fra din hjemmeadresse af UPS.

For lande udenfor EU ikke kan vi tilbyde dig nogen returordning, medmindre den leverede Veloped/Walker er defekt, eller hvis du ikke har modtaget den korrekte model, som du har bestilt.

Læs og lær mere om vores højkvalitets rollator.

Vil du vide mere? Herunder finder du alt hvad du har brug for at vide om vores Veloped og rollatorer.

Produkty i usługi

Rehabilitering og støtte

Bestillinger og leveringer

Trionic belønninger

Returneringer og reklamationer

Fejlfinding

Medlemskab og Rewards

Min konto og historik

Produktanmeldelser    

  • Richard…

    Tak fordi du sendte rygpuden til min nye Veloped. Den passer perfekt mellem bremsegrebene og giver tiltrængt komfort, når du sidder på lænden.

    På dette tidlige tidspunkt er jeg begejstret for, hvordan min Veloped gør gang mere tilgængelig, især på…

  • John…

    Jeg købte denne rollator til min kone. Nu takket være designet med oppustede dæk er alle rystelser i hendes hænder og arme nu væk, og det er igen dejligt at gå en tur.…

  • Gåture og arbejde udendørs…

    Min 14er er perfekt. Med sine 79 år på overvægt, knogleknæ og et revet korsbånd er min Veloped en velsignelse. Jeg har været ude i marken og repareret mine hegn og lavet andre opgaver, som jeg ikke kunne klare uden store problemer med andre rollatore…

  • Hej kære Team Trionic!…

    Ja, jeg har modtaget kataloget. I mellemtiden havde jeg allerede set den i PDF, og derfor bestilte jeg Trionic Veloped'en, fordi der ikke findes noget sammenligneligt produkt i verden. Veloped'en blev leveret i mandags, jeg kunne ikke vente.

    Jeg e…

  • Fantastisk produkt!…

    Jeg er meget usikker på benene, men takket være Veloped Trek 14er M er gåture i skoven mulige igen, og de er virkelig sjove. Min hund er også begejstret for, at hun nu kan udforske skoven, hvilket er hendes yndlingsaktivitet. Vi er begge henrykte.

    Veloped Trek 14er M navy/sort/gul
    ved Katharina Pokrzywa
  • Ingen problemer på stranden…

    Hej, jeg er Tom (37) fra Veenendaal (Holland).

    Jeg har altid været sund og rask indtil for 2 år siden. En arbejdsulykke satte en stopper for det. Jeg er nu i en uforklarlig smerte, der ikke kan forklares. Efter at have brugt nogle bedstemor-rollat…

  • Hej Stefan & Johan, at købe dit produkt var for mig en livsændrende besl…

    Hej Stefan & Johan,

    I april i år bestilte jeg en Veloped Sport 14er M, da jeg var blevet imponeret over dit informative reklamemateriale.

    Som lovet ankom min Veloped inden for to uger. Den var godt pakket i en robust æske og behøvede kun at mo…

  • Mrs T…

    Opfylder mine behov for støtte, når jeg går. Jeg er meget tilfreds med den. Særligt nyttige på grusbelagte overflader…

  • Mr Lawrence Urquhart…

    Jeg skrev en positiv anmeldelse om din service og administration. Jeg ved ikke om du har modtaget den.

    Medicinske problemer har forhindret min aktive brug af produktet siden da, men jeg kan godt lide rollatorens udseende og følelse, så glæd dig ti…

Abonnér på nyhedsbrev