Problemer med at foretage en betaling med 3D Secure?
Hvis du har problemer med din betaling, kan det skyldes en 3D Secure-godkendelsesfejl eller en 3D Secure-fejl. 3D Secure er et sikkerhedslag, som din bank kræver, hvor du skal indtaste en adgangskode eller SMS-kode for at godkende betalingen. Nogle gange er der problemer med 3D Secure, der kan forårsage, at betalinger med debet- og kreditkort mislykkes.
Brug af 3D Secure
3D Secure leveres af din bank, ikke Trionic, og er et ekstra sikkerhedslag til onlinetransaktioner. Det kaldes almindeligvis 'Verificeret af Visa' eller 'Mastercard SecureCode'.
Udseendet af pop op-vinduet kan variere en smule fra bank til bank, men du bør forvente følgende oplysninger:
Indtast venligst de ønskede oplysninger, og klik på 'Send' for at godkende betalingen. Bemærk venligst, at der ikke altid anmodes om en adgangskode.
Tilmelding til 3D Secure
Hvis du ikke kender din adgangskode (eller hvis du ikke har konfigureret 3D Secure), skal du følge instruktionerne i pop op-vinduet. Hvis du ikke kan se instruktionerne, eller hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte din bank, som burde kunne hjælpe.
Vi er glade for, at vi kunne hjælpe dig. Tak for din feedback!
Giv os venligst feedback eller spørg os via:
- +45 80 826002
- Chat with us
- Send a mail
Læs og lær mere om vores højkvalitets rollator.
Vil du vide mere? Herunder finder du alt hvad du har brug for at vide om vores Veloped og rollatorer.