Hvordan kan jeg arrangere en NDIS-prøveversion?
Vi er en online forretning. Vi arbejder dog tæt sammen med ergoterapeuter, fysioterapeuter og plejere i hele Australien for at arrangere forsøg uforpligtende.
Organisering af prøven
Det er nødvendigt at have et indledende telefonopkald med dig for at være sikker på, at vi sender den 'bedst fit' model med hensyn til:
- Din klients mål, evner, højde, bygning og særlige behov;
- Trionic modelvalg, produktstørrelse, farve, funktionalitet og tilbehør.
Nogle gange har din klient måske allerede diskuteret den bedst passende model med os og endda besluttet deres foretrukne model. Det er dog altid nødvendigt at bekræfte forsøget og produktvalget med deres fysioterapeut, ergoterapeut, plejekoordinator eller anden støtteperson.
Prøveaftale
Trionic-udstyret sendes til prøveversion med følgende aftale:
- Der er ingen forpligtelse for dig eller din kunde til at købe. Alle forsendelsesomkostninger betales af Trionic Australia, medmindre andet er aftalt.
- Udstyret sendes direkte til dig, da NDIS og nogle andre finansieringsorganer ikke tillader levering af hjælpeteknologi til din klient før finansieringsgodkendelse. Vi vil derfor anmode om din afsendelsesadresse, dit telefonnummer og din e-mailadresse til at stå på forsendelsesetiketten.
- Du udfører forsøget og beholder derefter udstyret, indtil NDIS eller et andet finansieringsorgans godkendelse er modtaget. Udstyret må ikke efterlades hos kunden før finansieringsgodkendelse og aftale om køb.
- Vi anmoder dig om at beholde kassen og opbevare Trionic udstyret til senere levering til kunden eller returnere det til Trionic. Hvis forsøget lykkes, bedes du holde udstyret i ny stand til salg og levering til din kunde.
- Hvis godkendelsen tager lang tid, kan vi aftale at returnere udstyret, især da du kan have begrænset lagerplads.
- Udstyret kan afprøves udenfor i det miljø, som din klient skal bruge for at bruge det. Beskidte dæk kan altid renses eller udskiftes. Vi beder dig dog være meget forsigtig med ikke at ridse eller beskadige rammen og andre dele. Beskyttelsen er nem, hvis du transporterer udstyret i sin kasse, eller hvis dit køretøj er for lille, bruger du blød polstring som et tæppe til at beskytte det.
- Udstyret kan afprøves med flere klienter.
Tilbud og fakturaer
Vi kan sende et tilbud eller en skattefaktura til NDIS eller ethvert andet finansieringsorgan. Tilbud og fakturaer kræver din kundes navn, adresse og reference, såsom NDIS deltagernummer. Betaling kan ske via bankoverførsel eller NDIS-portalen.
Levering & returnering
Levering tager normalt 5 dage fra ordrebekræftelse.
Alle modeller leveres færdigsamlet og klar til brug. Vores internationale operatør UPS sender e-mail-meddelelser, hver gang boksen scannes under transit. I Australien leverer UPS selv lokalt eller afleverer kassen til Startrack for at levere.
Returnering reserveres af Trionic Australia.
Vælg din bedste Trionic-model, der passer dig bedst
Der er to Trionic-modeller, Walker og Veloped. Opsummeringsoplysningerne på denne side besvarer de mest almindelige spørgsmål og hjælper dig med at beslutte. Du er meget velkommen til at ringe til David på 1300 50 30 30 for at stille spørgsmål og diskutere dine behov yderligere.
Vi er glade for, at vi kunne hjælpe dig. Tak for din feedback!
Giv os venligst feedback eller spørg os via:
- +45 80 826002
- Chat with us
- Send a mail
Læs og lær mere om vores højkvalitets rollator.
Vil du vide mere? Herunder finder du alt hvad du har brug for at vide om vores Veloped og rollatorer.