Hvordan bestiller jeg?

Nem og sikker shopping

1. Hvordan skal jeg placere en ordre?

Du kan bestille dine ønskede varer online, over telefonen eller ved at sende en e-mail:

  • Shop online i vores webshop. Vælg din ønskede produkter under hovedkategori "SHOP & PRISER", derefter gå til "Indkøbskurv" for at fortsætte og fuldføre dit køb.
  • Ring til vores engelsktalende kundeservice og placer din ordre via telefon: + 46-8-522 100 50
  • Send os din bestilling via e-mail til: info@trionic.se. Vedlæg din leveringsadresse, dit telefonnummer, din foretrukne betalingsmetode og hvad du gerne vil bestille.

2. Hvis jeg har spørgsmål, hvordan får jeg hjælp?

Engelsk-talende kundeservice: + 46-8-522 100 50 (8) 522 100 50

Eller send os dit spørgsmål og henvendelse via e-mail til: info@trionic.se

3 Hvor meget er forsendelse?

Alle Veloped- og Walker modeller, og alle ordrer over 200 €, omfatter gratis forsendelse inden for EU.

For ordrer< 200 € er fragtprisen vist inden du godkender din ordre.

4 Hvordan kan jeg betale?

Kunderne kan vælge mellem følgende betalingsmetoder:

  • Kort betaling Visa / Mastercard
  • Svea Ekonomi - Faktura
  • PayPal
  • Manuel betaling / bankoverførsel

5 Hvordan bliver min er Veloped / Walker afsendt?

Din Veloped/Walker bliver afsendt via UPS-tjenesten.

Den gratis levering af din Veloped/Walker omfatter hjemmelevering. Når din Veloped / Walker er blevet afsendt modtager du en forsendelsesmeddelelse fra UPS via e-mail, så du kan spore leveringen.

Leveringen tager normalt 3-4 arbejdsdage, alt afhængig af din leveringsadresse.

6 Hvad sker der, hvis ikke jeg er tilfreds med Veloped eller Walker?

Dit køb af en Veloped/Walker omfatter en 14-dages returret, forudsat at du bor i et land indenfor den Europæiske Union.

Hvis du ikke er tilfreds med Veloped eller Walker, bedes du kontakte os inden 14 dage efter det blev afsendt for at returnere den.

Omkostningerne ved at returnere Veloped / Rollator vil blive betalt af Trionic Sverige AB, forudsat at varen returneres i samme tilstand som den blev leveret, dvs. ny, og i sin originale emballage. Veloped/Walker bliver hentet fra din hjemmeadresse af UPS.

For lande udenfor EU ikke kan vi tilbyde dig nogen returordning, medmindre den leverede Veloped/Walker er defekt, eller hvis du ikke har modtaget den korrekte model, som du har bestilt.

Læs og lær mere om vores højkvalitets rollator.

Vil du vide mere? Herunder finder du alt hvad du har brug for at vide om vores Veloped og rollatorer.

Produkty i usługi

Rehabilitering og støtte

Bestillinger og leveringer

Trionic belønninger

Returneringer og reklamationer

Fejlfinding

Medlemskab og Rewards

Min konto og historik

Produktanmeldelser    

  • Simpelthen mere behagelig end uden ryghynde…

    Min mor er meget glad for Veloped-rygpuden.…

    Veloped Rygpolstring
    ved Matthias Schläfer
  • Fantastisk til alle terræner…

    Jeg har brugt Veloped (også givet det et personligt navn) på stier med varierende sværhedsgrad, og også med forskellige betalingsmåder. De 14 tommer hjul har ingen problemer med at navigere over større sten på stier eller kantsten i byen. Jeg kunne i…

  • Ud på en snefyldt dag!…

    The Trionic veloped is excellent in the snow.
    We had a good coverage of snow in Berkshire today. I was able to walk to work with support of the Trionic Veloped.…

  • John…

    Jeg købte denne rollator til min kone. Nu takket være designet med oppustede dæk er alle rystelser i hendes hænder og arme nu væk, og det er igen dejligt at gå en tur.…

  • Vi er meget tilfredse med Veloped.…

    Min 94-årige mor går 4 til 6 km om dagen med den i sin elskede skov, den er nem at køre/styre, bumpene mestres uden problemer, min mor er taknemmelig, føler sig ikke længere så 'rystet' som med den gamle almindelige udendørs rollator.

    Forslag til …

  • Det er et par måneder siden, jeg første gang fik min Veloped Trek.…

    Efter et par ugers brug rammer min fod ikke længere forhjulet, og det problem, jeg havde med at navigere enheden i snævre hjørner i klatretilstand, er der ikke mere. Jeg formoder, at det simpelthen var et spørgsmål om at vænne mig til den enhed, der …

  • Udviklede mobilitetsløsninger leveret…

    Fra min første online chat til at tage min Veloped Trek uden for holdet hos Trionic har været fremragende. Den støtte og vejledning, der gives; hastigheden af ​​svar; og leveringen af ​​Trek får mig til at ønske, at alle virksomheder ville tage lekti…

  • Trionic Veloped Sport…

    Jeg lavede det første løb for nylig i Cumbria på en temmelig ru og delvist skrånende overflade. Den klarede sig ganske godt, selv om det var nødvendigt med en betydelig indsats for at modvirke tendensen til at svinge i skråningsretningen. Men i betra…

  • Nyt livssyn!…

    Jeg er 84, og har en skæv rygsøjle som følge af en motorulykke for fem år siden, hvilket betyder, at det er smertefuldt for mig at holde mig selv oprejst. Jeg havde ikke kunnet tage min daglige gåtur i de sidste par måneder, og jeg havde ikke været i…

Abonnér på nyhedsbrev