Hvordan bestiller man en Trionic rollator?
Sikker og enkel indkøb
1. Hvordan laver man en ordre?
Du kan bestille dine ønskede produkter online, over telefonen eller ved at sende en e-mail:
Shop online i vores webshop. Vælg dine ønskede produkter under hovedkategorien 'BUTIK & PRISER', og gå derefter til 'VOGN' for at fortsætte og gennemføre dit køb.
Ring til vores engelsktalende kundeservice og afgiv din ordre over telefonen: 818-480-1907.
Send os din ordre via e-mail til: info@trionic.us. Angiv venligst din leveringsadresse, dit telefonnummer, din foretrukne betalingsmulighed og hvad du gerne vil bestille.
2. Hvis jeg har spørgsmål, hvordan får jeg så hjælp?
Ring venligst til vores engelsktalende kundeservice: 818-480-1907
Eller send os dine spørgsmål og forespørgsler via e-mail til: info@trionic.us
3. Hvor meget koster fragten?
Alle Veloped- og Walker-modeller og alle ordrer på over 300 USD inkluderer gratis forsendelse inden for de nedre 48 stater.
For ordrer < 300 USD er forsendelsesomkostningerne angivet, før du bekræfter din ordre.
4. Hvordan kan jeg betale?
Du kan vælge mellem følgende betalingsmuligheder:
PayPal
Manuel betaling/Bankoverførsel
5. Hvordan sendes min Veloped/Walker?
Din Veloped/Walker sendes gennem FedEx' service.
Den gratis forsendelse af din Veloped/Walker inkluderer levering til din dør. Når Veloped/Walker er blevet afsendt, modtager du en forsendelsesmeddelelse fra FedEx, så du kan spore forsendelsen.
Forsendelsen tager normalt 3-4 hverdage, afhængig af din leveringsadresse.
6. Hvad sker der, hvis jeg ikke er tilfreds med Veloped eller Walker?
Dit køb af en Veloped/Walker inkluderer en 14-dages returret, forudsat at du bor i et land inden for EU.
Hvis du ikke er tilfreds med Veloped eller Walker, bedes du kontakte os inden for 14 dage efter afsendelsen for at returnere den.
Trionic Sverige AB afholder omkostningerne ved returforsendelsen af Veloped/Walker, forudsat at den returneres i samme stand som den blev leveret, og i dens originale emballage. Veloped/Walker afhentes fra din hjemmeadresse af UPS.
For stater uden for de nederste 48 stater kan vi ikke tilbyde dig nogen returmulighed, medmindre den leverede Veloped/Walker er defekt, eller hvis du ikke har modtaget den korrekte model, som du har bestilt.
Vi er glade for, at vi kunne hjælpe dig. Tak for din feedback!
Giv os venligst feedback eller spørg os via:
- +45 80 826002
- Chat with us
- Send a mail
Læs og lær mere om vores højkvalitets rollator.
Vil du vide mere? Herunder finder du alt hvad du har brug for at vide om vores Veloped og rollatorer.